מערכת ניהול מסמכים

Doc-il - מערכת ניהול מסמכים

מערכת לניהול מסמכים Doc-il מבית חניבעל מערכות מידע בע"מ

המערכת הינה בעצם "קופסא" הקולטת מסמכים מאמצעי קלט שונים כגון: סורק, מחשב, מצלמה, דוא"ל ועוד ישירות לתוך התיק הרצוי. מתוך המערכת שולפים ב"אפס זמן" את המסמך הנדרש בצורה קלה ופשוטה, מובנת ואוטומטית. בנוסף ניתן לשתף את המידע הארגוני בין העובדים (ע"פ הרשאות).

המערכת של חניבעל מערכות הינה מערכת קלה וידידותית לתפעול, אינטואיטיבית ויכולה לשמש כל ארגון בכל סדר גודל ללא מגבלת כמות מסמכים, מחלקות וגורמים מקושרים. המערכת פועלת בכל סביבות מערכות ההפעלה של Windows כולל Windows-10, מופעלת מתוך שרתי הארגון (מכל סוג) כולל Terminal Server.

סריקת המסמכים נעשית בצורה פשוטה ויעילה. תיוג המסמך נעשה בקלות (בחירת שיוך לתיק וסוג המסמך הם הרכיבים העיקרים).

מערכת Doc-il לניהול וקטלוג מסמכים פותחה עבור ארגונים, חברות, מפעלים ועצמאים (כגון עורכי דין, רואי חשבון, סוכנים וכו') בכל סדר גודל. היא מצטיינת בפשטותה ונסמכת על ידע של עשרות שנות אדם וניסיון רב בפיתוח מערכות ייעודיות לניהול מסמכים שנכתבו עבור חברות ביטוח, מוסדות, מפעלים ועוד.

להורדת המערכת להתנסות – לחץ כאן

ונהל בחינם עד 75,000 מסמכים ללא הגבלת זמן

התוכנה לניהול מסמכים מבית חניבעל מערכות בע"מ נחשבת למערכת ניהול מסמכים מתקדמת לניהול מסמכים ארגוני. לגרסה האחרונה נוספו אפשרויות חדשות ופרמטרים רבים המאפשרים קלות ופשטות בהפעלת המערכת בכל סביבה, בין היתר, קיבוץ מסמכים ברמת לקוח-סוג מסמך או תיק/פרויקט ועוד, הרשאה ברמת מסמך, אפשרות שמירת מסמכים בספריות מובנות ואוטומטיות לפי לקוח-סוג מסמך או תיק/סוג מסמך, סריקה מרובת מסמכים ויכולת ניהול מנות.

המערכת מחולקת חינם וללא התחייבות ומאפשרת לכל ארגון לנהל עד 75,000 מסמכים ללא הגבלת זמן. לשימוש מעבר לכך, יש ליצור קשר עם מחלקת השיווק של חניבעל מערכות.

Doc-il מערכת לניהול מסמכים

תכונות עיקריות של מערכת ניהול מסמכים

  • חסכון בזמן עובדים, מנהלים, שטחי אחסון, נייר, זמן איתור ותיוק מיידי
  • ארגון וקיבוץ כל המסמכים בשטח המשותף לכל עובדי הארגון, המחלקה או המשרד
  • שיתוף כל עובדי הארגון במידע הארגוני
  • אפשרות לעבודה בו זמנית משותפת על מסמך
  • איחוד/קיבוץ מסמכים מסוגים שונים תחת מספר מאפיינים
  • איתור מהיר וקל של מסמכים לפי נושאים ותכונות

תכונות נוספות של מערכת ניהול מסמכים

  • קישור מסמך/ים ישירות לתיק הלקוח מתוך Word ,Excel ,Outlook ועוד
  • ייצוא מסמך/ים לגורם חיצוני (בודד או רשימת תפוצה)
  • קליטת ואחסון מסמכים מכל הסוגים טקסט, תמונה, וידאו, אודיו, HTML ועוד.
  • ייבוא דואר אלקטרוני כולל יבוא קבצים מצורפים שצורפו לדואר אלקטרוני
  • קליטת מסמכים ממגוון התקנים: פקס, סורק, מצלמה, דיסק, טלפון נייד ועוד
  • ניהול גרסאות והקצאת סימוכין אוטומטית לכל מסמך Word
  • איתור מסמך על ידי חיפוש מילים מתוך הקובץ (Word או PDF)
  • הפקת דוחות ניהוליים ועוד

חברת חניבעל מערכות מידע, בעלת ניסיון רב שנים בפיתוח תוכנות לניהול תיקים,
סריקת מסמכים, שינוע נתונים ופיתוח מערכות ידע ארגוני.