סיפורי הצלחה
לוגו TNS - טלסקר

הטמעת מערכת חניבעל Doc-il בחברת TNS (טלסקר)

פרויקט היישום וההטמעה נמשך כ- 4 חודשים.
מערכת חניבעל Doc-il החליפה מערכת ישנה שעבדה בחברתנו ומשפרת תהליכים הקשורים בשיתוף מידע וניהול פרויקטים.
המערכת הוטמעה בהצלחה מעבר למצופה.
כללה התאמות ייחודיות לחברתנו שנעשו לפני ותוך כדי ההטמעה עי' צוות חניבעל שהיה תמיד זמין ונכון לעזור.
אנחנו מודים מאוד לכל האנשים המדהימים בצוות חניבעל.

אפי יעקב – IT Manager

לוגו רשת ביטחון

תיוק לוגי וניהול מסמכים מותאם אישית

עד שהכרתי את מערכת חניבעל חיפשתי מערכת לניהול מסמכים נפגשתי עם מספר חברות, אף חברה לא ידעה לתת מענה הולם לדרישות החברה.
תיוק לפי לקוחות לפי עובדים לפי רכבים, או כל חתך אחר שהחברה הגדירה.
כמו כן מה שמייחד את המערכת זה גמישות הפיתוח, שידע לתת מענה לכל דרישה ובקשה של החברה, מה שייעל את השימוש של החברה במערכת וגרם לעובדי החברה "להתחבר" למערכת ולעשות בה שימוש יום יומי.

אוריה כהן,
סמנכ"ל משאבי אנוש
רשת בטחון בע"מ

לוגו אגנטק

 פתרון לעומסי המסמכים בחברה

לפני כ- 5 שנים חיפשנו מערכת ניהול ארכיב דיגיטלי אשר תיתן פתרון לעומסי המסמכים בחברה.
נפגשנו עם מספר חברות אשר היו בשלבי פתוח מתקדמים ולא נתנו מענה מלא לצרכינו.
יוסי מחניבעל הציג פתרון תוך שיתוף פעולה עם מישמי ה- ERP.
הפתרון של יוסי נקלט מהר מאוד בחברה ונתן מיצוי מלא של ניהול הארכיב הדיגיטלי בשני היבטים משלימים:

  1. סריקת התעודות החתומות אשר חזרו מהלקוחות- תעודות משלוח, קריאות שירות, חשבוניות מס.
  2. נספוח מיילים, קבצים מכל סוג שהוא למסמכי המערכת. מהלך אשר נותן פתרון מלא לניהול התהליכים בארגון.

אנחנו עובדים עם המערכת החל מ- 07/2010.
המערכת הינה אמינה, קלה לתפעול, מודולרית ועובדת באופן מלא עם מערכת ה- ERP.
לאחרונה שידרגנו את המערכת, השדרוג עבר בהצלחה יתרה.
לאורך השנים היו מספר מועט של תקלות והמענה היה מהיר ומקצועי.
רוב התקלות נבעו מבעיות חומרה ולא מבעיות תוכנה.

בכבוד רב
רון צור
חשב
אגנטק (1987) בע"מ

מערכת ניהול מסמכים לענף הביטוח

החברה (אופקים סוכנות לביטוח) השתמשה בתוכנת ניהול מסמכים עצמית שהתאימה ל WINDOWS XP
לאחר שהיקף המסמכים הגיע ל 500,000 מסמכים ומערכת ההפעלה עברה ל WINDOWS7 נאלצנו לחפש תוכנת ניהול מסמכים שתתאים לצרכי החברה.
בדקתי מספר תוכנות הנפוצות בענף הביטוח, אולם כולם כללו מודולים הקשורים בניהול משרד ולא ניהול מסמכים בלבד ומשום כך התוכנות היו מסורבלות לא נגישות ולא נוחות לעבודה.

תוכנת חניבעל נמצאה מתאימה לצרכינו:

  • קלה מאוד להפעלה.
  • מאוד גמישה בהתאמה לשינויים בצרכי החברה.
  • קלה מאוד להטמעה ולהדרכת העובדים.
  • הנדסת אנוש טובה.
  • חיפוש קל מהיר ומדוייק.
  • שירות תמיכה זמין ומהיר
  • עלות אחזקה שוטפת סבירה.

אברהם שובל
אופקים סוכנות לביטוח

מערכת ממוחשבת לניהול חוקת השכר

משרדנו מתמחה מעל עשרים שנה בביקורות שכר, בבקרות שכר ובתיעוד חוקות עבודה ושכר ע"פ מתודולוגיה סדורה וכרונולוגית.
בשנת 2010 זיהינו צורך במערכת ממוחשבת שתמקסם עבור לקוחותינו את ניהול חוקת השכר, חוקת העבודה באופן המקשר את מאפייני רכיבי השכר למסמכי המקור ולחוקת העבודה.
מטרת התוכנה לאפשר התמצאות מהירה בשכר עובדי הארגון תוך כדי צפייה נוחה ומהירה בהסכמי השכר.
המידע בתוכנה מביא לשקיפות עבודה בארגון, מסיר אי ודאות, משפר יחסי עבודה בין ההנהלה לועדי העובדים.
השימוש בתוכנה מעניק לארגון חיסכון ניכר לאורך זמן בעלויות שכר ואקטואריה, ומניעת סכסוכים ארגוניים ומשפטיים.
חברת חניבעל מערכות בניהולו של יוסי מזל-טוב נענתה לאתגר.
בחברת חניבעל פיתחו עבורנו מערכת המותקנת כיום בארגונים עתירי כח אדם ושכר כגון: בנק ישראל, בנק דיסקונט, בנק לאומי, משרד הפנים, בזק, נמל חיפה, ארגוני עובדים, גופים ביטחוניים ובתי תוכנה לעיבוד שכר (לשכות שירות).
שיתוף הפעולה מעניק ללקוחותינו שילוב הידע והניסיון של חניבעל מערכות בתחום ניהול המסמכים, עם ניסיוננו הרב בבקרת שכר ומשאבי אנוש.
יחד עם חניבעל מערכות אנו ממשיכים לפתח את המערכת ולשפרה בהתאם לצרכי הלקוחות, לשינויים בתפיסת המערכת הנדרשת בשוק ובהתאם למורכבות השכר בגופים ציבוריים במדינת ישראל.
יחד, אנו מחויבים למתן שירות ותמיכה שוטפת ללקוחות משרדנו, תוך כדי גילוי גמישות לדרישות הלקוח, שיקולי אבטחת מידע וכדו'

בברכה
איתן שפיר יועצים

ניהול ארכיון דיגיטלי בחברת טלפארמה

חברת טלפארמה עוסקת בענף התרופות ועזרים רפואיים ומספקת אלפי פריטים ביום ללקוחותיה עם מחזור מכירות של מיליוני שקלים בחודש.

החברה מפיקה בכל יום מעל לאלף הזמנות, תעודות משלוח, וחשבוניות וכן משנעת אלפי משלוחים ללקוחותיה ברחבי הארץ.

החברה חיפשה מערכת ניהול ארכיון דיגיטלי לשם אחסון, שמירה ואחזור מסמכים הדגש היה על מערכת תפורה ומותאמת וכמובן פשוטה וקלה מאוד להפעלה אשר תוכל בקלות להשתלב עם מערכות אחרות של חברתנו.

חיפשנו חברות שיוכלו לתת מענה לדרישותינו ובמסגרת זו נחשפנו בין היתר לפעילותה של חברת חניבעל דרך האתר שלהם באינטרנט.

הקשר הראשוני נוצר טלפונית כמו גם עם חברות אחרות גדולות ומוכרות יותר.
בהתחלה נטינו להתקשר עם אחת מחברות האחרות (אשר גם היה להם קשרי עסקים עם חברות אחיות שלנו) אולם ככל שהתקדמנו והתמקדנו הבנו שהפתרון המיטבי עבורנו הינה "תפירת" מערכת ע"פ הגדרתנו ודרישתנו בשיתוף עם יוסי מזל טוב מנכ"ל חברת חניבעל.
ראוי לציין כי גם העלות הכספית של הפרויקט עמדה לנגד עיננו ובעניין זה חברת חניבעל הגישה את ההצעה הנוחה ביותר ביחס למתחרותיה.
כן יש לציין שמרגע שהחלטנו על סגירת עיסקה עם חברת חניבעל עד לסיום הפרויקט כל התהליך התקדם ע"פ לוח זמנים מדוייק כפי שסוכם ועם אפס תקלות.

הופתענו לטובה מכך שבמהלך הפיתוח יוסי הציע שיפורים ותוספות למיטוב המערכת ללא דרישה לתשלום נוסף וללא פריצת מסגרת הזמן.

השרות שקיבלנו מיוסי בעת הפיתוח, ההתקנה ובהמשך במתן מענה לשאלות ופניות עומד בכל הצפיות והדרישות שלנו.

אנו מאוד ממליצים על חברת חניבעל כשותף עיסקי בתחום הנ"ל.

בכבוד רב
יוסי פרדיאן
סמנכ"ל מערכות מידע

חברת חניבעל מערכות מידע, בעלת ניסיון רב שנים בפיתוח תוכנות לניהול תיקים,
סריקת מסמכים, שינוע נתונים ופיתוח מערכות ידע ארגוני.