משרד ללא נייר – עם מערכת ניהול המסמכים הטובה בישראל

נהל עכשיו בחינם עד 75,000 מסמכים – ללא מגבלת זמן

המערכת של חניבעל מערכות הינה מערכת אינטואיטיבית, קלה וידידותית לתפעול.
היא יכולה לשמש כל ארגון בכל סדר גודל. היא פועלת בכל סביבות מערכות ההפעלה של Windows,
מצטיינת בפשטותה ונסמכת על ידע של עשרות שנות אדם וניסיון רב בפיתוח מערכות.

חניבעל מערכות ניהול מסמכים
להורדת המערכת להתנסות חינם – לחץ כאן

מעוניין בפרטים נוספים

השאר פרטים בטופס וניצור איתך קשר בתוך זמן קצר

אינטואיטיביות

המערכת של חניבעל מערכות, פשוטה להפעלה ובנויה על בסיס איתור מסמך בתוך תיק. במקביל המערכת מאפשרת איתור מסמך באמצעות מאפיינים רבים ע"פ קבוצות שונות שהוגדרו מראש.

שיתוף ידע

מערכת ניהול המסמכים של חניבעל מערכות בנויה על העקרון של שיתוף ידע ארגוני המבוסס על הרשאות עד לרמת המסמך הבודד. כל ההרשאות נקבעות כבר בשלב תיוק המסמך.

חיסכון בזמן וכסף

ע"י שימוש במערכת לניהול מסמכים מייתרים את הצורך בחיפוש פיסי של מסמך או איתור של מספר מסמכים. האיתור המהיר (אפס זמן) יחסוך לארגון עד 20% מהעלויות המשרדיות.

ידידותי לסביבה

מערכת לניהול מסמכים מאפשרת לכל ארגון לחסוך בהדפסת ניירת מיותרת ובדיו להדפסה ע"י הנגשה דיגיטלית של המסמכים, היא מונעת בזבוז ושומרת על הסביבה.

Doc-il – מערכת לניהול מסמכים

מערכת ניהול המסמכים של חניבעל קולטת מסמכים מאמצעי קלט שונים כגון: סורק, מחשב, מצלמה, דוא"ל ועוד… ישירות לתוך התיק הרצוי. סריקת ותיוק המסמכים נעשים בקלות ובמהירות, כך שלאחר מכן ניתן לשלוף ב"אפס זמן" את המסמך הנדרש בצורה מובנת ואוטומטית. בנוסף ניתן לשתף את המידע הארגוני בין העובדים (ע"פ הרשאות).

Doc-il אינטואיטיבית וידידותית לתפעול ויכולה לשמש כל ארגון בכל סדר גודל ללא מגבלת כמות מסמכים, מחלקות וגורמים מקושרים. היא פותחה במיוחד עבור ארגונים, חברות, מפעלים ועצמאים (כגון עורכי דין, רואי חשבון, סוכנים וכו') בכל סדר גודל, היא מצטיינת בפשטותה ונסמכת על ידע של עשרות שנות אדם וניסיון רב בפיתוח מערכות ייעודיות לניהול מסמכים שנכתבו עבור חברות ביטוח, מוסדות, מפעלים ועוד.

המערכת פועלת בכל סביבות מערכות ההפעלה של Windows כולל Windows-10, מופעלת מתוך שרתי הארגון (מכל סוג) כולל Terminal Server.

Doc-il

תכונות עיקריות של המערכת

  • חסכון בזמן עובדים, מנהלים, שטחי אחסון, נייר, זמן איתור ותיוק מיידי
  • ארגון וקיבוץ כל המסמכים בשטח המשותף לכל עובדי הארגון, המחלקה או המשרד
  • שיתוף כל עובדי הארגון במידע הארגוני, הפקת דוחות ניהוליים ועוד…

  • אפשרות לעבודה בו זמנית משותפת על מסמך
  • קליטת מסמכים ממגוון התקנים: פקס, סורק, מצלמה, דיסק, טלפון נייד ועוד
  • איתור מהיר וקל של מסמכים לפי נושאים ותכונות
  • קליטת ואחסון מסמכים מכל הסוגים טקסט, תמונה, וידאו, אודיו, HTML ועוד.
  • ייבוא דואר אלקטרוני כולל יבוא קבצים מצורפים שצורפו לדואר אלקטרוני
  • ייצוא מסמך/ים לגורם חיצוני (בודד או רשימת תפוצה)
  • ניהול גרסאות והקצאת סימוכין אוטומטית לכל מסמך Word
  • איתור מסמך על ידי חיפוש מילים מתוך הקובץ (Word או PDF)
  • קישור מסמך/ים ישירות לתיק הלקוח מתוך Word ,Excel ,Outlook ועוד…

חברת חניבעל מערכות מידע, בעלת ניסיון רב שנים בפיתוח תוכנות לניהול וסריקת מסמכים, שינוע נתונים ופיתוח מערכות ידע ארגוני.

חברת חניבעל מערכות בע"מ הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מערכות לניהול מסמכים.
היא הוקמה בשנת 1997 ומאז מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של פתרונות בתחום ניהול תוכן עם דגש ל- ניהול מסמכים, סריקת מסמכים ושיתוף ידע פנים ארגוני.
החברה עוסקת בפיתוח ושיווק תוכנות ניהול תיקים ומסמכים, מתן שירותי סריקה וניהול מסמכים בקישור עם מערכות ERP.

להורדת המערכת – לחץ כאן

לקוחות שסומכים עלינו

נשמח לענות על כל שאלה

השאר פרטים בטופס וניצור איתך קשר בתוך זמן קצר