סרטוני הדרכה להורדה ושימוש במוצרי החברה

איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלך?

מערכות ניהול המסמכים של חניבעל מערכות מצטיינות באינטואיטיביות, פשטות וביכולות מרהיבות. היא מאפשרת סריקה ומפתוח מסמכים בהתאמה אישית לכל לקוח והיא עושה זאת על פי מספר בלתי מוגבל של משתנים שמוגדרים מראש ובהתאמה אישית לכל לקוח.

 

היא מתאימה לעסקים בכל גודל ולמגוון רחב של ארגונים, חברות, מפעלים ועצמאים כגון אדריכלים, עורכי דין, רואי חשבון, סוכנויות ביטוח, סוכנויות כח אדם, מפעלי תעשיה וייצור, ארגונים שיש להם סוכנויות בפריסה ארצית או עולמית בתי גניזה ועוד.

הורדה והתקנה של המערכת לניהול מסמכים

הסרטון ידריך כיצד להוריד את מערכת ניהול המסמכים של חניבעל לצרכי בדיקה וכיצד לבצע התקנה נכונה של המערכת. את המערכת שניתן להוריד לניסוי של עד 25,000 מסמכים תוכלו להוריד מתוך האתר לאחר השארת הודעה מתאימה. לאחר ההורדה תוכלו לנהל את המסמכים במשרד/ארגון, לבצע סריקה של מסמכים, וקטלוג מהיר של הודעת דוא”ל ישירות למערכת.

עקרונות המערכת לניהול מסמכים Doc-IL

מהם העקרונות הראשיים של מערכת ניהול המסמכים Doc-IL מבית חניבעל מערכות מידע בע"מ?. מהו עץ המידע שעל פיו נבנה מאגר המידע, איך נוכל בקלות ובמהירות למצוא כל פריט במערכת ב- "אפס זמן".

ניתן להוריד את המצגת במבנה PDF

הסבר על המסך הראשי

בסרטון זה נסביר על המסך הראשי של מערכת ניהול המסמכים Doc-IL של חניבעל מערכות מידע בע"מ. הכרת המסך הראשי תאפשר ניהול טוב יותר של המערכת ואפשרות לנצל את כל היכולות הגלומות בה. במסך הראשי יש תהליכים המאפשרים מציאת מסמך או קבוצת מסמכים ע"פ מאפייני התיוק שביצענו, ניתן להפעיל הליכים לקישור המערכת לאופיס ועוד ועוד…..

הגדרת פרמטרים כלליים במערכת

הסרטון יציג כיצד להגדיר את הפרמטרים במערכת לניהול המסמכים מבית חניבעל מערכות. הפרמטרים מהווים בסיס לתפעול נכון של המערכת. הגדרת הפרמטרים תאפשר ניהול שוטף ותקין, תקבע הגדרות בסיסיות כגון : היכן לשמור את הקבצים הנסרקים למערכת, באיזה משתנים בסיסיים תתבצע סריקת המסמכים למערכת וכן הלאה.

הגדרת משתמשים במערכת

הסרטון יסביר כיצד להגדיר את המשתמשים השונים בארגון כך שיוכלו לתפקד בצורה מלאה במערכת לניהול המסמכים מבית חניבעל מערכות. הגדרת המשתמשים נכון יאפשר לכל עובד בארגון לקטלג מסמכים מהר ונכון, לצפות ולאתר מסמך במהירות, לסרוק מסמך למערכת במהירות ולאפשר לכלל משתמשי המערכת לניהול מסמכים בארגון להיות שותפים למידע הזורם למערכת

איך מתייקים מסמך במערכת DocIL

איך נקלוט מסמך למערכת ניהול המסמכים? איך נגיע לקובץ הנמצא במחשב/שרת/דיסק חיצוני, איזה נתונים ניתן להצמיד למסמך? איך מקשרים מסמך לישות עליונה, תיק וסוג מסמך? צפה בסרטון ולמד את שיטת התיוק במערכת.

מהי ה- "ישות העליונה"? מהו התיק"?

מהי הישות העליונה ? מהו התיק? מה הקשר ביניהם? היכן נמצאים המסמכים? סרטון זה יציג את הקשרים האלה בתוך המערכת. איך קובעים מה "שם" הישות העליונה (האם לקוח? מחלקה? ענף? או פרויקטים???) איזה "שם" ניתן ל- "תיק"? ואיך נקבע מהם החוצצים בתוך התיקים" כל זה ועוד בתוך המצגת בסרטון זה…

ניתן להוריד את המצגת במבנה PDF

הורדה והתקנה של מערכת חתימה דיגיטלית מאושרת / מאובטחת

איך נוכל להוריד את המערכת לחתימה דיגיטלית מאושרת או מאובטחת לשימוש חינמי?. הצג את הסרטון וגלה איך מורידים את המערכת וכיצד מתקינים אותה., באמצעות מערכת חינמית זו תוכל לחתום על כל קובץ שניתן לחתימה, באמצעות : חתימה דיגיטלית מאושרת או מאובטחת ולהוסיף גם שירבוט חתימה בכל מקום במסמך.

כיצד מבצעים חתימה ידנית (שירבוט בכתב יד) באמצעות התוכנה

בסרטון זה נראה איך מבצעים חתימה ידנית (שירבוט כתב יד) על גבי מסמך כלשהו. בכל מקום בדף/עמוד שבו אנחנו חפצים בכך. נראה איך אפשר לטעון קובץ חתימה שהוכן מראש (חותמת חברה באמצעות סריקה). נבצע חתימה, הצגה ושמירה של הקובץ בכל מקום שנחפוץ בקלות ובמהירות

כיצד מבצעים חתימה דיגיטלית מאובטחת באמצעות התוכנה

בסרטון זה נציג כיצד יוצרים חתימה דיגיטלית מאובטחת חוקית, איך מחתימים באמצעותה מסמכים, בכל מקום בדף/עמוד ובכמה מקומות שרוצים. החתימה הדיגיטלית המאובטחת שאנחנו ניצור תוכל לשמש אותנו במגוון שירותים ותוכנות. נדגים כיצד נבצע חתימה על המסמך, ואיך נשמור ונגן על תוכן המסמך.

כיצד מבצעים חתימה דיגיטלית מאושרת באמצעות התוכנה

בסרטון זה נציג כיצד משתמשים בכרטיס חתימה דיגיטלית מאושרת,

איך מחתימים באמצעותו מסמכים

בכל בדף/עמוד ובכמה מקומות שרוצים.

החתימה הדיגיטלית המאושרת נרכשת מאחת החברות המורשות לכך בשוק.

במערכת זו, בשונה ממערכות אחרות, ניתן לבצע החתמה באמצעות

חתימה מאובטחת או מאושרת או רק עם "שירבוט חתימה"