ניהול סבב חתימות – DocIL Pro

סבב חתימות המתבצע בצורה יעילה וידידותית עבור כל הארגון.

זוכרים איך בשנות ה־90 היינו מחתימים חשבונית ספק לתשלום? איש הרכש נכנס למשרד של מנהל התפעול ומניח לו את החשבונית על השולחן. אבל מנהל התפעול בדיוק נמצא בפגישה. אז הוא נזכר להחתים את החשבונית רק בסוף היום ומעביר את המסמך למנהל החשבונות שבכלל יצא מוקדם יותר לאירוע. למוחרת מנהל החשבונות היה חותם ושם בצד, ורק אחרי שבוע נזכר שהמסמך נדרש לחתימה של סמנכ"ל הכספים. אבל סמנכ"ל הכספים בכלל בזנזיבר. ועד שהמסמך היה מגיע למנכ"ל הייתה לה חשבונית יחידה מסתובבת בין המחלקות השונות. הדבר הזה היה יכול לעכב פרויקטים שלמים בימים, בשבועות ואף בחודשים ולהשאיר ספק אחד מתוסכל מאוד.

אבל אנחנו לא בשנות ה־90 יותר והכול דיגיטלי. אז למה שגם סבב החתימות לא יעבור דיגיטציה?

מנגנון סבב החתימות הוא מודל בתוך מערכת ניהול המסמכים Doc-IL של חניבעל ומבוסס על קליטת מסמכים והגדרות במערכת ארכוב המסמכים.

איך מתבצע התהליך באמצעות הפתרון הדיגיטלי של חניבעל מערכות ? פשוט מאוד:

מה היתרונות במערכת ניהול החתימות?

ואיזה עוד פיצ'ר קיים?

בנוסף קיים מנגנון בקרה.

לכל קבוצה ניתן למנות "גורם מבקר". הגורם המבקר מקבל הודעה במייל או ב- SMS (אפשר גם וגם) לאחר שכל גורם "חתם או אישר". כאשר כל סבב החתימות הושלם – הגורם המבקר מקבל הודעה שכל הנוגעים לדבר חתמו וכך ניתן להמשיך לשלב הבא.

להורדת דוגמה להפעלה אנא פנו לנציג המכירות

בקשה להורדת DigiServer-IL

בקשה להורדת DigiSign-IL

שימו לב - התוכנה לא מיועדת להחתמה מרחוק על מסמכים. באמצעות תוכנה זו ניתן להחתים קבצי PDF עם כרטיס חכם או תעודה מאובטחת

בקשה להורדת Doc-IL

דילוג לתוכן