מאמרים
סריקת מסמכים למאגר דיגיטלי באמצעות תוכנה
סריקת מסמכים למאגר דיגיטלי באמצעות תוכנה יעודית כיצד מומלץ לבחור תוכנות סריקת מסמכים לעסק ולמשרד? מדוע סורק לבדו – כגורם
ניהול מסמכים בארגונים
ניהול מסמכים ארגוני לבתי עסק: הכל מנוהל דרך המחשב מהו ניהול מסמכים ארגוני ומה מבדיל אותו מסריקה רגילה של מסמכים
מהו משרד ללא נייר?
משרד ללא נייר איך מנהלים משרד ללא נייר? האם ניהול משרד ללא נייר עלול ליצור בעיה בתיוק מסודר של מסמכים?
דגשים בבחירת מערכת ל- ניהול מסמכים
דגשים בבחירת מערכת ניהול מסמכים בסביבת העבודה האינטנסיבית של ניהול מסמכים כיום, חשוב למצוא מערכת ניהול מסמכים אמינה כדי שתוכל
שיטות שונות להחתמה דיגיטלית מאובטחת או מאושרת
שיטות שונות להחתמה דיגיטלית מאובטחת או מאושרת במאמר זה נדון על שיטות שונות של החתמה דיגיטלית יש להבחין בין חתימה
מהי חתימה דיגיטלית ולמה צריך חתימה דיגיטלית
מהי חתימה דיגיטלית ולמה צריך חתימה דיגיטלית חתימה דיגיטלית היא שיטה המאפשרת הוספת “רכיב” הצפנה למסמכים שיאפשרו הוכחת “אותנטיות”, וזיהוי
מערכת ניהול ידע ארגוני וחשיבותה לארגון
מערכת ניהול ידע וחשיבותה לארגון כאשר מדברים על מערכת ניהול ידע לארגונים הכוונה היא למעשה למגוון תוכנות, המאוגדות תחת התחום
10 סיבות לשימוש ב- מערכות ניהול מסמכים ו- שיתוף ידע ארגוני
10 יתרונות לשימוש במערכות לניהול מסמכים 1. חיסכון בזמן עבודה מחקרים מראים שדרוש זמן רב לתיוק מסמכים (בין בקלסרים ובין